MG trading
Image default
Aanbiedingen

De kracht van op maat gemaakte promotiematerialen – geef jouw merk een boost!

Merkherkenning speelt een cruciale rol in het succes van elk bedrijf. Zonder merkherkenning is het voor een bedrijf lastig klanten te werven en producten of diensten aan de man te brengen. Zo draagt het vergroten van merkherkenning bij aan jouw marktsucces. Benieuwd hoe promotionele producten kunnen helpen bij het opbouwen van merkherkenning? Scroll dan vooral verder!

1.     Capaciteit
Het grootste pluspunt van bedrukte promotieartikelen is hun capaciteit om merkherkenning te bevorderen. Door het logo of de naam van jouw bedrijf op een artikel te drukken, wordt het merk opgemerkt waar het item ook verschijnt. En dat is natuurlijk de wens van elk bedrijf!Het maakt niet uit of het op kantoor, thuis, buiten of in het openbaar vervoer is, het merk trekt de aandacht van mensen die anders wellicht niets gemerkt zouden hebben. Dit vergroot de kans dat het merk blijft hangen bij wellicht toekomstige klanten. En meer klanten betekent meer omzet!

2.     Geschenktas
Gepersonaliseerde promotieproducten kunnen tevens cruecieel zijn voor klantenbinding. Door klanten bijvoorbeeld geschenken te geven, toon je als bedrijf aan dat je waarde hecht aan de klantrelatie. Klanten kunnen zich op deze wijze gewaardeerd voelen en zijn daardoor eerder geneigd jouw bedrijf bij anderen aan te prijzen. Dit resulteert vervolgens in effectieve mond-tot-mondreclame en lokt nieuwe klanten aan!

3.     Langetermijnwaarde
Een bijkomend voordeel van op maat gemaakte reclame-items is hun duurzaamheid. In tegenstelling tot bijvoorbeeld een advertentie in een krant of tijdschrift, hebben promotieartikelen een langere levensduur. Ze kunnen voor verschillende doeleinden worden ingezet. Zo kun je allerlei producten laten personaliseren bij Loopper.nl.Denk aan pennen, mokken, muismatten en nog veel meer. Al deze items gaan langer mee dan een advertentieclip! Dit zorgt ervoor dat jouw merk constant zichtbaar blijft en herhaaldelijk wordt gezien, waardoor het merk beter blijft hangen!

4.     Unieke promotie
Naast het versterken van merkherkenning en het verbeteren van klantbehoud, kunnen op maat gemaakte reclameartikelen ook een fris alternatief zijn voor traditionele marketingstrategieën. In vergelijking met bijvoorbeeld tv-, radio- of internetadvertenties zijn gepersonaliseerde reclameartikelen vaak voordeliger. Daarnaast brengt het ook een welkome afwisseling teweeg in de wereld van promotiespots op radio of tv.

https://www.loopper.nl/